Skvaller o tråk

Sitter o käkar min kladdis  och ska skriva av mig lite.
att gå med 10 cm klackar är nog inte bra  "skol-skor"
då jag måste gå i dom i flera timmar och då
vänjer sig foten att vara så böjd och när jag tar
av mig dom gör de ont och så knäcks foten
när den ska "plattas till" :P

Sen  såg jag att jag fått mejl från lunarstorm, ett konto
jag hade när jag var mindre men jag orkar aldrig ta bort
sånt, men tror jag borde göra det right?. har fan
massa konton jag aldrig använder som den, Pa, cityhangout,
och nån till jag intte minns namnet på, måste raderas......
nångång. :)

Har ni kvar era lunar/pa konton som ni inte använder?

Sen såg jag att Jonas Brothers kommer till Sverige,
gullig nyhet right ;). Kom ihåg vart ni hörde det först ;)
skulle lätt gå om nån bjöd mig dit men inget jag
lägger pengar på
, men SÖTA är hel bunten :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Du jag har en kompis som ska börja blogga, och hon undrar om du skulle kunna göra hennes design?

(För du gör de så j*kla snygga! :))

Om du skulle vilja det så har jag bilderna hon vill ha med i designen så de är bara att skicka till dig :) (Hon vill ha en somrig design ;))

Kramar

Postat av: Anna

haha nä jag kan väl inte lova nåt, men för mig funkar det =) du får hålla tummarna :P

2009-03-26 @ 22:14:00
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback