Tisdag


Hej hej, måste snabba på lite nu
för om 25 minuter måste jag gå
och jag har inte ens klätt på mig. Men jag iaf iväg till blackberg idag
med Lina och Emma för att gå till ett dagis för på svenskan håller
vi på med ett arbete om barnens språkutveckling, kommer bli
roligt tycker jag då jag älskar små barn :D. Sen är de tillbaka till
skolan för att ha webb design och vi har deadline på uppgifter idag
så jag kommer behöva hjälp från min lärare. Men nu måste jag
börja klä på mig
och dra iväg, ha en bra dag!.

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: bella

Jasså? jag såg ingen som hade sånna. Kanske ett fåtal! nu har alla dessa nästan :D

Postat av: bella

okej, hihi!

Det är ju lite skillnad mellan lilla och söta gävle och stora och starka stockholm :)

2009-03-10 @ 17:35:09
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback