De susar i örat

Jäklar va underbart det var, helt jävla fucking underbart!
Vilken känsla!!!!!!!!!!!!! Nä nu har jag sett Metallica för första
gången (spela live) och absolut inte sista. Jag vill se dom när
de kommer till Sonisphere men har ingen o dra dit med :/, varför
kan inte alla mina vänner vara Metallica fans? Alla borde älska
dom
:P. Nej men är jag lyckades även denna gång smuggla
in kameran, Thank god för att man är tjej ;). Men blev inte så
många bilder efter som jag satt på A läktaren rad 2 precis där
ingången till de som har stå platser va så där fanns det väktare
o så. Men efter ett tag vågade jag mer och nu har jag 264 bilder
och filmer. Vi fick även en metallica tisha och ett kort för att få
tillgång till kvällens konsert i Mp3 format. Hade inga öron proppar
så de pep i örat förut o nu susar det, inte bra.

Nu har även kvällens konsert hamat i tidningen
läs här:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article5065729.ab

Bilder kommer imorrn men nu får ni en sneak peak ;)

Kommentarer
Postat av: Barbie

NICE:)jag va OXÅ där hihi dock ingen kamera ...bara en kass mobilkamera...kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback