IM HAPPY!


Gissa vem som är hemma nu :D:D:D:D:D:D:D:
min Tossa :D. Den gamla damen ringde mig idag
igen när jag satt vid datorn och sa "nu är din katt här
ute på baksida" så jag sprang dit. Men jag hittade inte
henne och började gå runt och ropa på henne.
Efter ett tag så hörde jag att nån jamade tillbaka
när ja ropade o sen hörde jag att de var hon. Men hon
var inne bland buskar och träd så jag såg inte henne.
Jag tänkte gå in men eftersom jag bara hade shorst
o linne o de var fullt brännäslor så ringde ja min bror
som kom. Efter mycket ropande och jagande och
lockadande m mat så fick min bror tag i henne o sprang
hemmåt.  Men nu är min bebis hemma och när hon
såg maten åt hon som om hon aldrig tidigare sett
mat :D

Nu kan jag sova lungt :)

Kommentarer
Postat av: julia

ååh, vad bra steffi! :D:D:D

Postat av: Kikan

Lilla pissen, mina föräldrars katt var bort i tre månader en gång, sedan kom han bara hem en dag. Snacka om glädje :) Kram Kikan

2009-06-01 @ 21:39:45
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Alicia

Åh vad glad jag blir!!!!

2009-06-01 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback