Tisdag

Tjoho har inte suttit vi en dator idag tänkte ja säga men det har
jag, Men var tvungen o fixa lite webb grejjer så vart ingen blogg-
inlägg. Kan iaf berätta att  igår så mötte Emma upp mig så
våldgästade vi Alice men vi fick vänta mer än 10 min innan vi
kom in för hon hade precis gått in i duchen så vi började plinga.
Sen ställde vi oss o lagade mat och bakade kladdkaka till oss
och hela hennes familj.  stark+ mkt kryddor+ mkt vitlök = utsökt
köttfärsås (m spagetti). Idag efter skolan åkte vi till Emmas place
o chillade, sen bakade vi en snabb tosca kaka :). Men nu
ska ja gå o lägga mig. Peace Out!

hehe jag slog på säcken hos Alice igår :). yes man får bjuda lite
på sig själv, inte världens finaste bilder somsagt :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh vad skulle med "boxning" =)

Postat av: micki

SV: Haha, visst är dom snygga? Tyvärr kostar dom nästan 2000:- :/

2009-05-20 @ 20:10:46
URL: http://mickicasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback