Tisdag

tjolla hopp!

Idag hade jag ingen skola som vanligt (har inte det på mån&tis) så kl 12 drog
jag in till stan o gick där med emma en stund. Sen käkade vi kebaba :)
vi älskar att svulla ^^. Vet ni vad vi gjorde sen! hiihi vi gick till AnT i gamla stan
för Emma ville pierca sig:D. Men han var inte där just då så då visade jag min
tatuering för dom istället för jag gjorde ju min tattoo där. Så i november ska
jag tillbaka
:( den ska fyllas i lite, för den ska ju bli P.E.R.F.E.K.T.
Så kommer få känna den där jävla smärtan igen, men men det är det värt!.
Vi drog till donken efter för att svulla lite till o drog sen igen till
AnT o då hade Ty kommit, eftersom hon känner han fick hon lite rabatt ;)


Haha Alice håller för Emmas mun xD. Här har han tagit igenom
med nålen



Färdigt!:)

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

vad gott =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback