day before yesterday


Ja förrgår började jag och Emma hos Mimmi
och fixade oss, käkade lite mat
och spelade "intim", man svara iaf på ganska personliga frågor. Eftersom jag
skulle hem efter vi varit ute ville jag inte lämna massa grejjer hos Mimmi, så jag
tog bara med en outfit. Men eftersom den var "för vardaglig" ville dom att jag
skulle ha nå annat. Så jag lånade en superfin tubklänning men den va lite för stor
så varannan sekund fick jag dra upp den både uppe och nere :P. Sen tog jag
med mig ett par 13 cm klackar som jag aldrig använt innan o de var föör stora
trots hälgrepp, inlägg och silikon inlägg. Fick låna ett till inlägg av Mimmi men
då blev de sjukt trånga, men gick så iaf. De slutade iaf med att när vi skulle
dra vidare o satt  på bussen bytte jag till converse xD.

Ja iaf började som sagt hos Mimmi. De skulle varit jag,Mimmi,Emma + 3 tjejer
till. Men de slutade med att de bara var jag, Emma och Mimmi som drog ut,
tillsammans med 6 killar.Vi var på de ganska nya stället Malibu, rätt lame, inte så
mkt drag sen drog vi vidare igen. Jag hade iaf grymt trevligt o roligt! Trots att
jag hade en lite jobbig klänning och var trött :P

blev inga bilder :/

Men nu ska jag klä på mig lite snabbt o dra mig in till Mimmi o lämna o hämta lite
grejjer o sen fixa med mat affären där de blev lite strul med mitt bankkort.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt med en lyckad kväll =)

Postat av: m'

va bra! :)



okej, här är det sådär. har blivit sjuuuk :/ menmen! KRAM

2009-10-12 @ 12:41:24
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Lisa

jahaaokej:D

2009-10-12 @ 14:06:39
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback