shop til you drop


herre min gud vad jag beställer
från nelly, har beställt 2
eventuella studentklänningar. En för några dagar sen som jag
redan fått hem och idag skickade jag efter ett till alternativ.
Man kan ju ha den andra på studentmiddan typ eller nått.
Sen har jag också beställt mina efterlängtade leopardklackar :D
När de kom in var jag inte sen med att beställa, sen också en transparent
svart tröja
på rean. Har fallit ganska hårt för det transparenta när man
låter en fin BH under skymta lite fint och inte alls på ett vulgo sätt.
Men visar allt jag köpt sen :)

Sitter förresten hos en kompis nu för har som sagt ingen data och
sitter heller inte i skolan 21:24 för skrev i inlägget innan att jag bara
kommer blogga från skolan, haha lite svårt kl 21:25 som hon är nu.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback