Torsdag


hehe kanske dragit i konstrasterna lite mkt men men :P
bild på min lilla kisse Tossan :D
den ska vara lite dreamy ;)

Hejhej :) har ju som sagt ingen data just nu så får blogga när jag sitter
i skolan. jag börjar historian om 3 min så får skynda mig lite. Allt är
bra med mig, allt rullar på som vanligt, lite myckt och göra i skolan
men jag klarar mig :). Imorrn blir det utgång, ska bli kul.
Sommare närmar sig vilket betyder att utlandsresan och studenten också gör
det. Kommer även 99% säkert jobba i hultsfred i sommar :D ska bli riktigt
roligt då jag och ALice kommer få jobba bakom baren o servera öl o dylikt:P.
Men nu måste jag dra, ha det

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yes, jag såg dem igår! :D

Postat av: Alexandra

aaw söt! :)

2010-04-16 @ 19:45:13
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback