...........................

Fick en utmaning av 
http://vanadesse.blogg.se/
Här kommer den ;)

3 TV-program jag kollar på:
- Vampire Diares
- Svenska Hollywoodfruar
- Halv 8 hos mig

3 saker jag gjort idag:

- Frusit häcken av mig.
- Lagat mat
- Träffat min faster

3 saker jag längtar efter:

- Sommaren
- Julmaten! ;)
- Träffa mina syskon

3 saker på min önskelista:

- Festivalbiljetter
- Tatuering
- Pengar

3 saker att hata:

- Djurplågare
- Mördare
- Kyla!

3 måsten för en hårdrockare: (Håller med Vanadess nästan helt)
- Kroppskonst.
- Band t-shirt
- Skinn/jeansjacka med bandpatches.

Och detta går vidare till:
Den som vill! :D


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

wuuuuhuu ;D

Postat av: Emma \m/

sv: Seize the day or die regretting the time you lost :)

du har en bättre bild på den om du går in på kategorin "tattoo"

2010-12-22 @ 22:06:21
URL: http://emmasv.blogg.se/
Postat av: Emmo

HAHA trodde först det stod Hata: djurgårdare men såg fel, fast i mina ögon stod det det och fan vad det stämmer ;)

2010-12-23 @ 13:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback