That bad girl power I got, I'll abuse it tonight Cause tonight got poison on my mind



Idag har jag bara legat hemma och tagit det lungt. I fredags var jag hos
Alice och kollade idol. Blev rätt sent och var hemmavid 02.30 tiden.
kl 06.40 ringer pappa mig oh säger -Du vet väl om att du jobbar idag, du börjar
8
. Värsta sättet och börja dagen på. Men det  var bara klä på mig snabbt och sen
dra in och jobba efter ca 3 timmars sömn.

Trots att jag var trött taggade jag till för kvällen(lör). Vi fick finbesök från
Jönköping, Västerås och Åmål. Hade riktigt trevligt blev massa dans och skratt!
Dock slutade kvällen ganska tidigt vid 01.30 tiden. Försökte hålla ut men
fan sömn var det jag behövde.

Annars medan jag varit borta från bloggen har:
Slipknot blivit klara för Sonisphere i Knebworth. Längtar tills de säger vilka som
kommer till Sonisphere i Sverige. Förhoppningsvis kommer Slipknot dit med.
Just nu snackas det också mycket om att Blink 182 ska till Sonisphere Knebworth
de med. Cardle of filth är klara för Metal town.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback