90's

Aloha! sitter här och lyssnar på Absolute 90's Vol. 2, Riktigt nice är det
för nonstalgin flödar. Låtar som vandraren, over my shoulder,  sommar och sol m.m

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag beställde precis
dessa två snyggingar som jag suktat sen jag såg dom här på nätet,
har ju lagt upp och visat dom.399 st kostar dom. Och igår kom dom in på Nelly,
och kunde inte bestämma mig för vilken av dom jag skulle ha, så
jag slog till på båda.. Så nu får jag leva riktigt fattigt restan av månaden.
Jag önskar att jag kunde vara lite mer "tänka för längre fram i tiden", iaf
veckor fram, men det finns inte på min karta just nu haha :P.MEN! jag ska
faktiskt sälja 2 par klackar som jag aldrig använder så tkr jag är värd
då att unna mig 2 nya klackar när 2 gamla ändå ska åka ut ;P

Sen till sommaren vill jag även ha dessa skor nedan :D kan se mig i dom
och nån söt liten sommrig klänning, eller varför inte bryta av dom med ett par slitna
shorts och en sönderklippt black tshirt ;). Blir 15cm över marken med dessa :D:D:D.
Ju högre desto bättre tycker en liten minis som mig ;)

från nelly.com alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback