blubb

blubb är en sånn grejj jag och my friend emma skriver till varandra när vi
egentligen inte har nått o säga (som nu) tillvarandra, bara liksom skicka iväg ett
livstecken
ni vet..

Annars så är jag ganska kissnödig men för lat för att gå till toaletten, eller
rättare sagt väldigt kissnödig. ja lat är mitt andra namn, eller motivations
handikappad..

Är btw alla hjärtansdag i dag(imorrn), inget speciellt med den dagen tycker jag,
man ska inte ge mer kärlek bara en dag, för mig är "alla hjärtans dag" varje dag
:D Ska till beyond retro imorrn för dom ska tydligen bjuda på cupcakes :D
har dom inga eller om dom är slut tills jag kommer, kommer jag bli en
bitterfitta. Vägen till mitt hjärta är genom min mage ;) om vi ska ta bort musik
och understryka gitarr så är mat det :P. "vägen till en mans hjärta är genom
magen" visst går den så? ja jag är likadan där jag :)

 

Nej fan nu måste jag ge mig, min lathet förlorar

hörs imorrn (senare idag) peace, puss o gonatt


Kommentarer
Postat av: Alexa

sv. Va härligt :D Vad ska du göra efter studenten då? Själv har jag inte orkat plugga vidare än så jobbar lite innan :)

Postat av: Alexa

sv. Okej skönt :) Jag jobbar i en butik just nu, skönt att tjäna lite pengar sådär haha :D

2010-02-14 @ 13:59:33
URL: http://alexas.blogg.se/
Postat av: mariana DG

gud va fin

2010-02-14 @ 20:28:27
URL: http://marianadg.com
Postat av: livsstilar.se

Hej, Ny blogg tävling att vinna 6000 kr presentkort hos nelly.com.

besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3

2010-02-14 @ 23:44:42
URL: http://livsstilar.se
Postat av: erika

du är så snygg så jag kissar på mig! hihih puss <3

2010-02-19 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback