Söndag

Gaah skrev ett inlägg i går som aldrig kom upp tydligen. Irriterande.
Iaf i fredags blev det varken pulkaåkning eller fotografering utan
bakning istället. Det bakades en massa hos Alice, kladdkaka,
solskenskaka, cupcakes och morotskaka :D. Igår så hade jag, Lina
och Alice melodifestivals-kväll hos Alice o käkade lite gottis o kollade
på MF. Mycket trevligt var det. Men tog typ 1½ timme hem pga av
tågen probemen, det som vanligitvis tar ca 36 min...

Nu ska jag strax åka till min faster och sen till stan och checka läget,
försöker tvinga dit Alice xD får se hur det går. Juste melodifestivalen
var ju bra igår tkr jag :D hade bara velat byta plats på crusified barbara
och timotej så hade jag varit riktigt nöjd, CB skulle ju gått direkt
till final enligt mig.

Men vi hör ikväll Peace!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv: haha, ett mycket fint uttryck det där! converse på vintern is the shit haha! :)



förstår det, tufft läge ;/ kommer kanske missa sonisphere för att jag ska åka utomlands, och jag är jätteledsen därför, men man vill ju inte klaga för man får åka utomlands liksom.. och du får ta studenten om du missar swe rock.. hm hm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback