Listan för 2009

Alexandre Desplat - New Moon (the meadow)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
OM jag gjorde! Åkt på festival, till thailand och sett Metallica, The killers,
Muse,Kings of leon, Paramore mfl för första gången i år.

2. Höll du några av dina nyårslöften? hm, njäää

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
hm nää inte i år tror jag, bara släkt och bekanta

4. Dog någon som stod dig nära? nej och leets keep it that way

5. Vilka länder besökte du? Thailand bara

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
hm, ja en utomlandsresa med mina underbara girls<3

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
måånga, går inte bara och ta en, metallica ett till exempel<3

8. Vad var din största framgång 2009? vette fan

9. Största misstaget? Vet inte, men man lär sig av dom iaf;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? blev jävligt dålig
för inte så längesen, några dagar efter sprutan, det var insane,
kunde knappt stå upp, ush ush vill inte dit igen

11. Bästa köpet? konsertbiljetterna helt klart

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor
och konserbiljetter måste jag säga, räknade ut att ca 4500
har gått på konsertbiljetter :P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja väldigt mycket
gjorde mig glad, vänner,familj och musik is the shit!<3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
åh vet inte, kommer inte på nån just nu, men 2009 hitsen ju

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
lite gladare tror jag :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
mer konserter! speciellt gått på coldplay konserten, sen rest mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? hm, inget speciellt

18. Hur tillbringar du julen?
Med halva familjen i norrland med massa snö MYS

19. Blev du kär i år?
nej, inte kär iaf (om inte kändiscrush ränkas ;) hehe)

20. Favoritprogram på TV?
Åh känns som jag blir sämmre o sämmre på det här för varje år,
men kollar aldrig på tv längre typ. Mne på datorn blir det gossip girl,
south park och true blood

21. Bästa boken du läste i år? Alla twilight-böcker ofc, grät mig
igenom många like a baby :´)

22. Största musikaliska upptäckten? hmm fan, jag vet inte,
men älskar och upptäcka band. Men ingen musikalsk upptäckt på
mig, tex idol skulle bara vara en dröm ha ha ha

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag är
skit tråkigt för jag önskar mig aldrig nått speciellt längre. Love is
all you need ;)

24. Något du önskade dig men inte fick? haha som sagt jag
önskar mig aldrig nått speciellt

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Först fira med
tjejerna och fick egen bakad tårta:) sen hem och bli firad av
familj o släkt och på kvällen drog jag med en kompis o en till
på middag och en lung utekväll :)

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mer tid med mina vänner i sundsvall och halva familjen där uppe.
SKA bli ändring på det till 2010!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
rockig, höga klackar och avslappnat
mycket inspirerat av killar måste jag säga.

28. Vad fick dig att må bra?
Som sagt De underbara vännerna, familjen och musiken

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Taylor launtner, Rob pattinson och Nicklas hocker är väl inte
direkt några jag skulle tacka nej till ;) haha

30. Vem saknade du? min mami<3

31. De bästa nya människorna du träffade? finns väl nån/några :)







 

Kommentarer
Postat av: ALICIA

sv: Haha jag tycker det ser riktigt löjligt ut på bilden också, men vill man ha det så ska man väl ha det haha ;)

Postat av: Anonym

ja, visst va den WOW! oh yes!

Snygg blogg du har! nice:)

2010-01-06 @ 09:45:57
URL: http://meltexx.blogg.se/
Postat av: Sissi

sv; tack så mycket :)

2010-01-06 @ 10:06:46
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Ellen

"Ta den som den kommer låte bra :)"



Svar: Ellerhur! : ) Fast det är bara det att ingenting händer av sig själv. Så tillslut måste man ta initiativ och göra något.^^

2010-01-06 @ 10:53:34
URL: http://twilightisen.blogg.se/
Postat av: ALICIA

sv: Haha nej det är jag också riktigt tveksam till! Kanske några i stockholm, göteborg och malmö isåfall.



Det är skitirriterande, jag anmälde det så hoppas dom gör något åt det :/

2010-01-06 @ 13:43:03
URL: http://unitedstyle.blogg.se/
Postat av: Ellen

"Ja hahah det är ju sant :P

Men mycket kan också hända, liksom inte

planera nått, men så kanske kompisen ringer, så drar man till stan osv.



Åh längtar galet till Eclipse!!"



Svar: Jag med!!!<3

2010-01-06 @ 17:07:57
URL: http://twilightisen.blogg.se/
Postat av: ALICIA

sv: Ja absolut :) Dom passar nog mer till vardags än fest faktiskt. I alla fall den från D&G!

2010-01-07 @ 09:04:51
URL: http://unitedstyle.blogg.se/
Postat av: Victoria

SV: Tack! :D Känndes som om jag behövde de grejerna! :)

2010-01-07 @ 12:25:18
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: Pania

sv; jag är helt kär i det med dragkedjor :)

2010-01-11 @ 15:23:39
URL: http://paniat.blogg.se/
Postat av: adèle

fyfäään vad najsa band du såg

2010-01-11 @ 22:59:17
URL: http://toasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback