Damian & Nas + poolparty och annat

Det här inlägget skulle kommit för fyra dagar sen, men har inte kommit upp :/
Men nu kommer det upp iaf



Inte bloggat på fyra dagar och mycket har hänt under dessa dagar.
Spanien gick vidare och är i final, ni fattar inte hur glad jag blev. Så
final match imorrn mot Holland. Usch Holland måste förlora, dom spelar
smutsigt
tycker jag, blää. Men jag och Alice ska sätta oss ute någonstans
imorrn och kolla matchen, så det blir mys. I onsdags när Spanien spelade
mot tyskland så såg jag faktiskt inte matchen utan jag befann mig då
i Gröna Lund och kollade på Damian Marley och Nas, ja jag kommer nog
aldrig komma Bob Marley så mycket närmre än jag gjorde den dagen
med att stå ca 7 meter från hans son :P.

Haha har bild på mig och Damian ;) höhö


Sista låten tror jag det var då frågade Damian Marley ifall det fanns några
Bob Marley fans där, klart det gjorde. Sen började "Could you be loved"
spelas och jag tror seriöst ingen kan göra en bättre cover på den låten än
Bob Marleys egen son Damian. Underbar känsla att få höra den live.
Ja ni hör ju själva hur grym Damian var på den låten. Kvällen bästa helt klart.
Inte illa var det 2 timmars show, hade bara väntat mig 1 tim.
Jag stog precis framför personen som filmar. Så vi hade jävligt bra platser.
Publiken var det också liv i vilket jag gillade. Inte döda som dom på Hassles
konsert. Utan publiken dansade, hoppade, sjöng med och klappade, som
det ska vara alltså. Det bästa var också att trots att vi stog så bra till var
den inte jobbigt och stå där för det var inte värsta trycket, och ingen armbåge i
huvudet eller så. Bara chill. Perfekt publik om jag får säga det själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback