Studenten Cybergymnasiet (Långt inlägg)

Lesen för en sånn jävla dålig uppdatering, men jag har faktiskt
TAGIT STUDENTEN:D.

Tog studenten i onsdags och den morgonen började hos Mimmi med
champagne frukost. MYS, var faktiskt härligt väder.

på väg till skolan


Till skolan för avslutning och en liten stund med klassen.
Här utanför skolan

Rhodos med dessa 3 brudar på söndag!! :D


Vi skickade runt mössorna och fotade ett klassfoto.
Min underbara klass MP07A med mentor längst ner i vitt :).


Inte så långt efter började
folket samlas utanför, vilken kick!, vi var glada och vinkade :D.
(är i mitten raden, mitten fönstret längst till höger)



Sen var det dags att gå till korridoren och vänta på att få springa ut.
Värsta ruset man hade i kroppen, vi ville bara få komma ut, men sen
när vi sprang ut kom jag typ längst bak så såg inte så mkt :P. Sen gick
vi till gräsmattan och väntade medans de andra sprang ut.


Sen ner och hitta sin skylt och anhöriga. Jag och min lilla kusin Kelly.

me,kusin och farbror. Valde att ha med mami på min studentskylt så
hon också skulle vara med på något sätt <3


Sen byta om till andra kläder och ha på flaket. Hade fixat typ ett flak sprut-öl.
Alltså skit öl som man hade bara för att spruta ner andra ;) haha.
Men flaket var typ det roligaste! Vi skrek, dansade, hoppade, sjöng, vinkade,
sprutade öl, posade för folket
med kameror utanför haha. Hamnade med
på massa bilder kan jag tänka mig :P.

Här är vårat flak och nu när jag tittade nog på Mimmis bild såg jag
ju att mina två små syskon Edwin och Wendy faktiskt syns
på bilden längst ner till vänster. Lite sorligt för jag hann inte se att dom
kom och såg mig, träffade dom bara på min mottagning.
På flaket stog det "Backa rå", "Media, vi blev inte ett skit" och "Tak för
betygen, vi vet va ni bor"


Sen ta tuben hem. Stog hela vägen hem medans det droppade från mig,
min vita tröja hade nu blivit gul och jag staaank öl.. Haha.

Sen hem till mottagningen. Vilken dag jag blir lite tårögd nu när jag tänker
på dagen. Det var typ den bästa någonsin. Det finaste som någon gjorde
var ju att min låtsas pappa kom ner med mina två små syskon hela vägen
från sundsvall
för att få träffa och gratulera mig i 1 ½ timme. Sen var det
tvugna att ta tåget hem igen för dagen efter väntade vanligt jobb och skola
för de små. Blev rörd, helt sjukt vad jag är tacksam för att jag har dom
anhöriga jag har. Vi skulle gå genom eld och vatten för varandra, det är
KÄRLEK.

På kvällen var det slutskiva och vi dansade och dansade, allla älskade alla typ
och jag och Mimmi gick lösa på våra visselpipor haha.
@ slutskivan



Dagen efter vaknade jag efter 3½ timmes sömn och kunde inte om.
Jag blev lite ledsen faktiskt över att skolan verkligen var över för
nu gäller det. jag har varken ett jobb eller sökt vidare till någon
utbildning, men jag vet inte vad jag vill göra och medans kan jag
inte sitta och ruttna. Så efter mycket funderingar och försök att
bli lite gladate bestämde jag mig att jag får ta och jobba i pappa jobb
till jag hittat något annat jobb (om jag inte blir kvar där) och under
tiden får jag fundera ut vad jag vill göra. Kanske behöver plugga upp
någonting. Men svårt och veta vad man behöver plugga upp när
man inte vet vilken utbildning man ska ta. Men jag ta iaf säga
att jag stolt tog studenten på riktigt, alltså jag klarade gymnasiet och
fixade upp betygen jag behövde för att klara gymnasiet:D.

Jag är grym när jag vill, gjorde typ en termins alla uppg inom loppet
på 2 veckor, starkt jobbat.

Men hörrni nu blir det alltså paus från skolan i 1 år (om jag inte väljer
att plugga upp nått ämne).

VM började idag, så kommer bli utekvällar på krogar med en öl
i handen och fotboll på skärmen :). Men innan så blir det
Rhodos på söndag! :D

Btw, jag håller på Spanien, Argentina, Brasilien och England i fotbolls VM
:D. Brasilien har ALLTID varit en favorit. Spanien ja många av mina
grabbar från Barca spelar ju där. Portugal höll jag starkt på förut men
Ronaldo har blivit en sånn diva.. Men klart om portugal möter ex mexico
så håller jag på dom, men skulle de möta brasilien, eller ex argentina
så faller dom för mig, ja ni fattar.

Hoppas att alla som befinner sig i swedenrock festar och sjunger för mig,
då jag inte kunde befinna mig där... :( suger riktigt hårt.


Nu ska jag iväg till tvättstugan och ta en tvätt-tid. Behöver tvätta innan rhodos.
Sen ska jag nog börja packa lite smått.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fett vacker du va :)

2010-06-11 @ 20:47:07
Postat av: Erika

Hoppas ni får det superhärlig utomland! puss<3

2010-06-16 @ 16:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback