Rhodos 13-27 juni!

Hejhej, då var jag äntligen klar med packandet. Har skrivit en checklista
men är säker på att jag glömt nånting ändå.. jaja. Ska snart sätta på mig
jackan och draaa min resväska bort till Mimmi. Den väger inte lite heller,
hoppas bara att den inte väger mer än 20 kg,men har packat ner 3 klackar
och 3 lättare skor. Borde ju gå. Min plan ifall den väger för mycket är att ta
lite på handbagaget och sen sätta på mig massa kläder lager på lager. Här
ska inget slängas eller betalas överpris, no no. Åh kommer inte kunna somna.
Tänk er imorrn vid 13 tiden (tror jag det var) är jag framme i Rhodos med
mina brudar.

Ska nog sätta mig på ett internet cafe någon gång och uppdatera er ;)

men tills dess, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback