Im your pain when you cant feel


Igår gick jag runt i gamla stan med släkt, sen vidare till kungshallen
för lite käk. Haft det mys i solen :)

i fredags firade vi som sagt 2 av mina fastrars födelsedagar och jag
hade det faktiskt riktigt trevligt och roligt. De dansades, skrattades
och spelades live musik av pappa och hans vänner. Vilken gemenskap!
Tror faktiskt inte den skulle finnas på en svenska fest, det är ju helt
olika kulturer, latino och sweden. Som t ex när 3 svenskar kom in vid
03.30 snåret till lokalen och förmodligen letade efter en efterfest,
så var alla väldigt välkomnade och bjöd på sangria och dansade med dom.
Kvällen slutade väldigt sent, var hemma 05.30..

Nu ska jag fixa mig och käka frukost för att sen dra till skolan för att
snacka med en lärare och sen möta upp Lina och åka till IKEA :D.
Ikväll blir det shoppa till min mottagning :D min familjs andra efternamn
är "sista minuten" ;) höhöh

Peace

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snart dags, eller har du sprungit ut än? :D

Postat av: Manlig Livstil

Det var tråkigt att höra! Hoppas du hittar till någon annan festival. Tackar det ska bli!



Mvh.

2010-06-08 @ 00:08:09
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: nej det ska vi inte. vi ska röja på här och sticka på rocks imorrn och det blir rocks efter kiss också! :) ska du dit?

2010-06-10 @ 13:27:27
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback