#!*ck@%#!!!!


Haha håller gitarren lite wierd men det är så jag håller den när jag
klinkar på den o på den här bilden var jag oförberedd, annars hade jag
ju såklart dragit fram värsta rock-posen ;) haha


Hellu hellu, jag känner mig riktigt dödstrött nu. Började 8 men kom 40 min
försent
. drog hem vid 11 o sov till 13, sen drog jag till skolan igen och hade
2x50 min lektioner. Slutade vid 16 men var tvungen att stanna till här vid
datasalen och kolla lite mejl och sådant eftersom min laddare till laptopen
har lagt av.. SKIT grejj, jag som verkligen inte har råd att lägga ut pengar
på en kamerasladd just nu. Men får se hur jag gör, om jag fixar skolarbeten
och sånt i skolan ett tag, iaf en månad. Jag kan ju klara mig en månad utan
att ha datan regelbundet, lätt.

Ja jag har annars de senaste veckorna varit i fullvarv med att fixa de sista
med projektarbetet. Suttit med Alice i skolan till stängning många kvällar.
Gjort massa skolauppgifter ändå har jag många kvar. Städat och tvättat en
massa hemma och allt de har nog gjort att jag är otroligt trött. Har haft ett
ganska högt tempo. Idag vid psykologin höll jag på somna, hade as svårt
att hålla ögonen öppna. Sen vill jag inte tillbaka till skolan när jag skulle
tillbaka för de andra lektionerna. blää. Många kan tyckas att de är slappt
att jag bara går 3 dagar i skolan men jag prövar faktiskt upp på två
100p kurser och där är det mycket eget ansvar, så jag har mycket att göra
ja. Därför har bloggen kommit lite åt sidan.

Men jag ska ta studenten i sommar det är mitt mål, hade lite svårt o se det i vintras
då allt i skolan gick åt helvete. Tyckte till o med att de kändes onödigt att köpa studentmössan
när det ändå inte kändes som jag skulle få officiellt ta studenten. Jag menar springa ut på trappan och sånt kan man göra men det känns inte alls som samma sak om jag inte fått godkänt på papper att jag har
tagit studenten. Jag kom efter en massa och hade IG i 2 st kärnämnen
och hade IG i mer än 250p (vilket är max för att få ta studenten). Men jag har fixat upp
de mesta och fixar upp de sista nu :D och går allt som jag vill kommer jag gå ut med bara
ett IG i matte b 50 p. Matte är inte min grejj ;)

Men ska som sagt försöka blogga varje dag, men kan bli lite svårt på helgerna
so you know..

tills dess Peace


Kommentarer
Postat av: emelie

ja verkligen, ge mig sommar nuuu :(

Postat av: Josse

fin bild =)

2010-03-22 @ 19:20:03
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Josse

yes, vad tycker du om tröjorna från monki då? =)

2010-03-23 @ 19:33:25
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Cassandra

grymt snygg bild tycker jag! :D

2010-03-25 @ 17:54:46
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: matilda

jag gillar bilden! :)

2010-03-31 @ 17:53:52
URL: http://annamatiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback