Festival updates

Hejhej har varit lite off idag, men har haft fullt upp!.
Började med skola kl 8 och slutade 15, sen iväg till kista och
shoppa 2 grejjs (visar nog imorrn), sen hem och S T Ä D A till
22 typ., så nu är jag halv död. Men ska inte lämna er innan
jag går o lägger mig så vi lägger upp lite festival updateringar.

Vi börjar med Sweden rock, hata dom okej! för dom vill på
riktigt att jag ska sälja mig eller nått. För deras affish/ch?
skriver "STEFFI KOM" men jag har inte 2300 eller va fan skiten
kostade över.. 

ja iaf tillbaka till saken Sweden rock har nu prestenterat
Stone Sour klara till festivalen. Dom har en jävla braaaaa
line-up (heter de så?) så jag vill bara gå o dö dö dö. Varför
gör dom så här mot mig..

Europe till Storsjöyran. rockgubbarna som är lite roliga o
kolla på tycker jag:P haha för dom är inte så där sexigt rockiga
som metallica kan vara fast båda banden är i typ samma ålder,
såg ju Europe i december 

Nas och Damian Marley kommer ju till Hultsfred :) men jag
vill ha nå större:D:D typ självaste Bob Marley... Men jag kommer
förhoppningsvis iväg till hultsfred iår med. Eller ja de är ju väldigt kända

Sen har väl ingen missat att Jay-Z kommer till Peace & Love.
Hade varit coolt o se Jay-Z men inget jag skulle betala för, P&L
lockar tyvärr inte mig iår
vilket de verkligen gjorde förra året.
Men jag valde rätt, tog hultsfred och fick se bl a Kings of leon och
the killers. Kommer ju få se mötley crue i år @ sonisphere ;)

West coit roit försöker locka med Rise Against(VILL SE)
Dropkick Murphys(sett) och Flogging Molly. Så för er som gillar
de sköna celtic punk, alltså lite pirat/irländsk stuk som Dropkick och
flogging molly så är det ju helt klart WCR som ni ska till i sommar.
17 juni alltså.


Sist men inte minst Paramore till Pier Pressure.
Fan ta paramore säger jag bara FAN TA ER de finns inte på min karta
att jag kommer kunna ta mig till pier pressure för #1: 20 juni jävligt
dåligt datum
och #2 jag håller för fullt på att brainstorma ihjäl mig
på hur jag kan komma iväg till sweden rock fast den börjar dan efter min
student och att jag inte har pengar till den. så om jag inte har pengar till
sweden rock är det nog mindre troligt att jag har pengar till pier pressure
för jag menar isåfall skulle jag TYP bara dit för paramore då 30STM
kommer till hultan iår med (de ska till PP också). MEN eftersom jag redan
sett både 30 seconds to mars och paramore verkar det tyvärr inte som
Pier pressure kommer få dit mig iår. Aerosmith, Guns n roses,
stone sour och gary moore känns lite mer lockande..

NU ska jag sova, vi höres imorrn PEACE

 


UPDATE 09:10

MUSE kommer till sverige igen :D :D :D :D :D
Den 21 juli @ Zinkensdamms IP, ill be there!!


Kommentarer
Postat av: EMMA

Ja okej, men bangkok vaerkar ju ballt! :D

Jo det är ju snorbilligt att vara därborta. Det enda som egentligen kostar är ju typ flygresan och hotellet :)

Postat av: hannah

vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg och få lite mer besökare? :) gå då in på min blogg och anmäl dig, kram <3

2010-03-20 @ 14:29:48
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: J E N N Y

SV; Ja, riktig tråkigt :O blev lite förvånad när jag lkev upp i morse och såg jätte flingor komma från himlen! :O haha



kram

2010-03-21 @ 13:12:39
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a

small var helt slut, fanns några m kvar, jag köpte en av dem och sen massa L :/

2010-03-21 @ 14:08:09
URL: http://alexandradr.blogg.sea
Postat av: Madeleine

svar: tack ska du ha! :)

2010-03-21 @ 15:01:37
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: 'amy

SVAR: ja, den är superfin:)

2010-03-21 @ 15:09:51
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: julia

omgomgomg NAS!!?? JAY-Z?!?!? PARAMORE!?!? dör



sv: taaackar! :D

2010-03-21 @ 15:11:29
URL: http://myrocket.blogg.se/
Postat av: LinaJosefinBerg

Sv: Jo, det är klart! Tiden går ju snabbt :) Dock känns det som det blir en väldigt kall valborg i år..



Vilket kul inlägg om festivaler :) Jag själv har aldrig gått på någon festival, men jag har tänkt göra min debut i sommar och håller på att bestämma mig för vilken jag ska gå på :) Skulle tycka det var jätte kul att se Jay-Z, men P&L känns som det var som bäst förra året...

2010-03-22 @ 00:32:06
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback