Galaxy kryssning 4/3-6/3

Som ni vet drog jag och mina brudar + några fler på kryssning
i torsdags. vi skulle kommit hem på fredagen ca kl 18 men pga av
isen stannade vi nånstans och väntade på "lotsbåt" tror jag det
heter och kom fram istället till sthlm lördagen kl 9 på morgonen.
vi fick alltså 2 nätter ombord

När vi kom på båten gick vi till hytterna och sedan var det taxfreen
som gällde. Efter det fixa, förkrök i hytterna sen drog vi vidare för
party
:). Alla var på topp humör och vi hade så jäkla skojj. Synd
dock att Jempa kännde sig lite sjösjuk efter 01.20, men vi andra
fortsatte till typ 05.




På morgonen gick vi nog inte upp förrens vid 12 tiden tror jag.
Pizza till frukost och myskläder som det ska va!:D

sen var det lite chilla, käka pizza igen. Sen fick vi reda på att vi inte
skulle komma fram förrens morgonen efter och som kompesation
fick vi käka gratis på buffen.


Sen var det bara ladda om för en till partykväll :D





Andra kvällen slutade efter 5 och upp igen kl 8 för frukostbuffen
som vi också fick gratis som kompesation :). Så finns inga bilder från
lördagen för då var alla lite döda och ville bara hem. Men jäkla vilken
minnesvärd kryssning
. Alla var verkligen på topp och vi träffade så
sköna och roliga människor och det hände en massa roliga grejjer :D.
påsklovet kör vi igen!;)

våran E hytt betalade vi 65 kr för och på det fick vi 2 nätter och gratis buffe & frukostbuffe.
Det kallar jag superbra!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack=) ingen fara, kommer du på något är det bara att skriva^^ Allt bra idag?

Postat av: Therese

Det är bara bra=) Händer något kul idag?

2010-03-10 @ 09:36:43
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Emmisssh

valuta för pengarna säger jag bara baby ;)

2010-03-10 @ 13:57:09
Postat av: Mimmi

Jag längtar till påsklovet! Är redan taggad för att åka igen och ha det lika kul ;D

2010-03-11 @ 11:42:31
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback