Söndag


Nån dags outfit. Klippte i metallica tshirten som inte satt så snyggt,
gillar den mycket bättre nu ;) och ja det är meningen att bh ska
synas så man får ha en svart spets eller nån annan fin under. Eller
som jag har då en leopard :D. Också min tatuering som syns för
er som undrar va det svarta är.

Bloggade inte igår men hade ganska fullt upp. Handlade, lagade mat,
bakade efterrätt. Pratade lite med E's gäster som jag lagade mat till.
Lagade indiskt och maten blev väldigt uppskattad och E sa att jag
kunde gifta mig nu :P hahah. Sen drog jag till Alice för att kolla på
melodifestivalen med Alice, Emma, Jemps, Lina och Mimmi :D mys.

Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

ja eller hur salem va bäst! :D



läget idaG=?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback