Lördag


tjillevippen!
En bild som min vän Mimmi tog på munkbrokajen i torsdags :).
Igår var jag och ett gäng och grillade i rålisparken, riktigt mys var
det. Det enda som fattades var typ extra filtar(ha på sig) och vattenpipa.
Men det får bli nästa gång ;). Idag har jag bara chillat. Tog en sån jäkla
skön promenad imorse på 60 min, solen sken, hade "svensk sommar"
playlisten på och det blåste lagomt skönt. Så jäkla skönt att dom där
promenaderna (rask takt) inte är en pina längre nu när jag hållt på mer än
2 veckor, nu är dom faktiskt riktigt sköna.

Nu har det harry potter 5 filmen som gäller, imorrn är det nog bara en
städ och plugg-dag, trååk men studenten är inte långt borta nu :D.

Frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback