Söndag


Heej :). Den här "Långhelgen" har varit nice ;).
Vi började ju på torsdagen med rock-skiva. Sen
på fredagen var det först mösspåtagning och sen
på kvällen skulle valborg firas. Vi drog först på för-ferre,
festen, sen på efter-fest. Igår Hade pappa bjudid hem
släkt och vänner. Så det blev massa musik här hemma då
pappa spelar musik ihop med sina kompisar och tjejerna
sjunger typ och resterande dansar :P. Vi käkade grillad kyckling
som var super god, och till förrätt åt vi ceviche som är rå fisk
som lagats i citronsaften m lite fler saker. Låter äcklingt men
det är faktiskt gott! och jag som inte gillar fisk så mkt :P.

från i torsdags



från i fredags, beerpong tror jag spelet hette :)


Jag lägger upp andras bilder eftersom min kameras lins gick sönder
och de går inte o laga den :( så får klara mig utan kamera ett tag.
Därför har inte grejjerna jag shoppat kommit upp. Men när de
används får ni se dom :). T ex på den första bilden har jag min
nya klänning från Nelly. Det är som en tröja som sitter ihop med
en kjol.


Kommentarer
Postat av: Angelina

Peace and love: sökte för 3 månader sen, så dom kanske har tagit bort det nu :) kul med hultsfred iaf!

Postat av: Isabella

svar: hoppas du hittar någon av min blogg lista då :)

2010-05-02 @ 16:00:01
URL: http://izabellaingvarsson.webblogg.se/
Postat av: Malin

Ser ut som en rolig helg :)



Svar: Ja, du får kolla lite på Tradera du med. Om man redan har ett par converse så är det ju bara att kolla efter samma storlek, så vet man att de passar :)

2010-05-02 @ 16:29:43
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: bea

ser ut som en grym långhelg

2010-05-02 @ 18:34:39
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Erika

åh redan?! vi har mösspåtagning om två veckor! :D

2010-05-05 @ 08:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback