The year was 1960 something

Just nu känner jag mig faktiskt väldigt tillsfredställd med livet,
kan man säga så?. Receptet då? En dos sol, grönska, vänner,
familj och student-tider. Jag har ju sagt att det är ca 2 veckor kvar,
men att skriva är ju inte samma sak liksom. Det var faktiskt inte
förrens idag när jag sa till min lärare som jag prövar upp svenskan med
att jag slutar om 2 veckor. När dom orden kom ur min mun de var då jag
verkligen insåg
hur snart det är. 2 veckor +  2 dagar, vilket är 16 dagar,
vilket är 12 skoldagar för de flesta, men vilket är 6 skoldagar för mig
.
Går nästan att ta på den. Trots all stress för skolan känner jag lycka just nu,
det känns väldigt bra, Har bra saker framför mig tills "sommarlovet" är slut.
Då tar verkligheten tag igen... Men tills dess ska jag njuta.

Här kommer bilder från grillningen i fredags, bilder av min vän Mimms,
(Måste skaffa en kamera själv..) Det är förresten de 3 töserna på
bild nr 1 som jag ska till rhodos med ;)





Kommentarer
Postat av: erkkyyy

<3

2010-05-26 @ 08:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback