those sunny days





pics: Cobrasnake

Underbara varma dagar har det varit!:D Har redan hunnit springa runt
i både klänning och shorts med bara ben. Underbart!. Man vill liksom bara
sitta nånstans med vännerna och bara njuta!. Men de spara vi till fre el lör.
Då blir det grillning :D mys!

Idag var var jag på solvalla för möte inför elitloppet. Jag och två vänner
till ska jobba där då. Jag fick idag veta att jag ska jobba på lekparken
som en nisse, jag alltså gör lite olika saker som fylla på glas(s) och sånt,
liksom där det behövs.

Det är också sjukt vad tiden går fort, för fort nästan. Insåg precis att
studenten är om 3  veckor och jag ska ha hunnit göra massa skoluppgifter
tills dess. Får börja göra en massa nu, sitta kvar i skolan och sånt!.

Nu ska jag kolla på Harry potter 3, såg 2:an igår :P gillar harry potter filmerna:P

Peace!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nice med Tiger, sommar & värme!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback