Jag är ganska blyg, men samtidigt vill jag vara med om allting minst en gång i livet. Jag är nyfiken på allting som är extremt - Adde

Vilken tisdag. Det var typ snöstorm ute nyss men nu har det lugnat ner sig.
Men har ändå ingen lust och dra ut för det snöar mycket fortfarande.
Brrr.. ryser bara jag kollar ut.
I Stället begraver jag ner mig i soffa men läsning från senaste Close-up.
Läsning av Turbonegros Hank von helvete, repotage från Guatemala och olika
recensioner klingar i för ögonen.

Inte nog med det så kom SRM i brevlådan igår med massa smaskig läsning
Med Ozzy, Soundgarden, Helloween och Adde från Harcore superstar (som ni ser i
rubriken bjuder han på ganska smaskig intevju). Thats the guy jag borde hänga
med! haha
Njutning på hög nivå!

Sen kan vi spinna vidare på Sweden rock festival.
Nya band har tillkommit och en av dom är inga mindre än
Rhapsody of fire. Trash Metal i all ära men Symphonic power metal är ju riktigt bra det
Med. Med dess snabba riff och mäktiga ”filmistiska sound” går det inte att inte bli
Tagen. Har ni inte hört dom än råder jag er att lyssna på dom.

Saxon är nu också klara för festivalen. Den kommer ju inte bli dålig
Alls. Bara ta och skriva upp i kalendern för sommaren då.
1/7 Iron maiden @ ullevi, SRF 8-11/6

Peace


Kommentarer
Postat av: FINI

sv: det blir en chest piece, rockabilly :D , jaa gör det, fan älskar när man har sånna saker bokat!

Postat av: Ida

Hej Estefany! Det var längesen man hörde av dig. Hur mår du? =)

2010-11-10 @ 17:01:23
URL: http://sjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback