Söndag

Fy fan vad jag är trött! Igår jobbade jag på morgonen. De hade även spärrat
av precis vid vid ingången av personalentren pga inspelningen av
"the girl with the dragon tattoo" tror jag den hette, "män som hatar kvinnor" ni vet.
Men lite överdrivna var dom tycker jag men väktarna och polisen, liksom vafan är
det Johnny Depp
som är där kanske!? nej bara Daniel Craig..

På kvällen mötte jag upp Mimms och Emma för att ta ett glas ute och chilla.
Men jag var tvungen att lämna dom vid 23 för jag hade jobb morgonen efter.

Så imorse var de bara kliva upp kl 5 när klockan ringde trots att jag knapp fått
någon sömn. Kunde inte somna igår. Har böjrjat på så den senaste månaden typ.
Sover aldrig djupt längre, bara ytligt och kommer ihåg alla nätters drömmar.
vilket är ett tecken på att man sover ytligt. Så när jag vaknar känner jag mig inte
utvilad även om jag kanske sovit 10 timmar.

Men iaf efter jobbet åkte jag till stan och mötte upp Pillan Pernilla :D som
var här på besök från sundsvall. Vi gick runt i affärerna. väldigt trevligt.

Efter drog jag till Alice som ligger i lumpen (säger man så? haha) för den här helgen
var hon hemma. Så över en sjukt god middag och efterrätt berättade hon om sitt
senaste äventyr i lumpen. Hon har ju nu klarat basker testet eller vad det heter.
Riktigt roligt och höra. Tycker det också är cool, skulle vilja testa jag med och se
hur lång jag kan gå. Men jag är stolt över Alice.

Men ikväll blir det och lägga sig tidigt. Ska sätta på en film nu och en sova

Peace!

här kommer en bild av moi från sonisphere när iron maiden spelade.
fler kommer!


Kommentarer
Postat av: pernilla

det var kul att träffa dig! hoppas vi kan ses nå mer :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback