The Prince of Darkness

Jag provprenumenerar på sweden rock magazine och kör en helprenumeration på
Close-up. Men nu när jag fått en inblick i båda tidningarna så önskar
jag att jag hade valt tvärtom. Close-up är en bra tidning men SRM faller
mig bättre i smaken. November nr som kommer näst är min sista för ett
litet tag iaf. För har inte råd just nu och förlänga den. Jag verkligen lusläser SRM
vilket jag inte gör med close-up.

På tal om Sweden rock så släpps första biljetterna idag till SR-festivalen
2011. Första klara artisten är som rubriken säger Ozzy osbourne.
SRF ör verkligen en festival jag velat besöka länge. Hoppas att inget
stoppar mig 2011!


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv:

tack! :D

Postat av: SANIBO

nej fyfan! att bara dissa close-up sådär, oförlåtligt. haha, ;)



sv: yes, you did girl!

2010-10-27 @ 16:30:29
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback