no matter what I say say or do, The road lead back to you

Igår hade jag ingen tid och blogga. Gick upp 5 för att jobba. ca 15.20
mötte jag upp Emma och Mimmi utanför grönan och böjade då köa famför
scenen. Grep tag i den sista platsen längst fram som också var i mitten.
Fanns egentligen bara plats för en person där men så småning om tryckte
vi in oss. Tur det. Jag har som sagt ingen kamera så lånar en bild av Mimmi,
så ni får ett hum om hur bra vi stog ;).

Dom öppnade upp med Seize the day. Bra början och ett jävla bra ös.
Fattar inte hur dom orkar hålla igång. Hela konserten var som ett arobics pass
Riktigt underhållande och se. Trodde dom skulle avsluta med Highway man, men
den körde som 2:a om jag inte minns fel. Sedan rullade det bara på bara med
låtar som Chraa indian, young dad, Desperado och So do you. Avlutade gjorde dom vackert
med the storm. Kanske lite för lång Paus mitt i låten för att presentera alla i
bandet. Men går väl inte så mycket snabbare när man är 11 man :P.
Jens är snygg och het på scen, nästan barnförbjuden, men han gör det på
ett så bra sätt att det inte blir för mycket. Trots att han stog där i en trasbit
som ska kallas jeans men som visade mer än det täckte.
 
Grabbarna avslutade också med att hoppa ner från scenen och hälsa
på alla längst fram
. Bra kväll det där.

Idag vaknade jag med värk i hela kroppen. Var ju lite tryck man fick på sig
från sidorna och bakifrån, och ett antal muskler som fick spännas för att
ens hålla sig kvar på sin plats. Men klockan ringde 6 och då var det bara
att gå upp och jobba. Skulle också blivit utgång ikväll men jag kände mig för
sliten. Nu ska jag gå och lägga mig. Imorrn ska jag vara barnvakt åt min lilla kusin,
så måste upp 05.30.

Peace

Kommentarer
Postat av: JESSI FOX

Tjena bruttan! En vinnare är dragen.. Blev det du?? Om inte så har du iaf fått en fetingrabatt på din nästa beställning ;)

Postat av: JESSI FOX

omg.. läste ditt inlägg nu... höll på smälla av när jag läste "sieze the day".. trodde fan de var avenged sevenfold du hade varit och sett.. :(

2010-09-15 @ 17:54:27
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback