///

Kings of Leon Headlineade Första kvällen. Det var så klar magisk. Kunde inte varit nått annat.
Riktigt bra. Calebs scenspråk är så bra, var enda lilla rörelse är så laddad och mycket känsla bakom.


Social Distortion var riktigt bra. Såg inte hela. Skulle gärna se dom och då en hel konsert.


Bob Dylan. Mannen och levande legenden. Kändes väldigt stort att äntligen få se denna musiker och
poet. Han har nog upplevt mer än 5 människors hela liv tillsammans någonsin gör.
Lite synd dock att vi stog bakom första stängslet och såg bara okej. Inte ens filmningen
på skärmarna zoomades in. Tror Dylan ville ha så. Så det var ett litet minus. Preformance
mässigt lät det så klart rikitgt bra. Där vi stog med 90 procent av folkets 50+.


Medans dom andra stog och väntade på att Håkan Skull börja gick jag och så det nostaligska
bandet Foreginer. Mycket bra. Glad att jag inte missade det. Så inte hela men det räckte
för mig.



Såg såklart många fler band. Var ju massa spelningar hela tiden typ. från kl 15-02. Många krockade
också så missade många. Men hann se Bad Religion, Ziggy Marley (Hörde mer än jag såg), M.I.A, The strokes, All Time low, Journey och Jimmi Eat world (där vi också mest lyssnade än och se) + många fler


Imorrn lägger jag upp bilderna från 30 Seconds to mars spelingen!

Kommentarer
Postat av: Joss

sv: min vän är silver i håret, men ska färga det oranget! asså verkligen oranget, därför fick jag hennes produkter! själv är jag ju vithårig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback