Vart fan är mitt jävla tält!?

Hemma från Emmaboda nu. Dåligt med uppdatering eftersom jag inte hann uppdatera innan
Emmaboda. Dit vi drog till i tisdags. Kom hem söndag kväll och så var det dags och
börja jobba på måndag 07:00.


Men iaf. EMMABODA var galet och roligt. Hela festivalen var fylld med massa skratt
ful&snygg-danser och träffar med awesome människor. Om jag beskriver festivalen
med ett ord så är det Lycka. Även om man typ halkade runt i lera.
Nästa år igen SPIKAT helt jävla klart. Sånn underbar festival. Så glad att jag åkte iväg på den
fast jag inte ens hade tänkt det från början. Och inte typ kände till några band. Men
har upptäckt nya.


Riktigt trevligt att en bandmedlem i rosa mohawk kom fram till mig och min kompis och snacka.
Då visste vi inte vem han var. Men bara av det så har vi upptäckt ett nytt band. Tyvärr missade vi spelningen. Men kollade upp dom när jag kommit hem. Men han och hans band är väl mer känd inom punkscenen.
Skön snubbe iaf och så down to earth. Hoppas jag får träffa han igen. Jake var namnet.


Fan känns så tomt att inte väckas av musik och snack utanför tältet. Skulle lätt dra på
en till festival nu på stört om tid fanns. ÄLSKAR festivaler!


Nästa år blir det nog P&L och Emmaboda igen. Men kommer nog lägga till SRF och kanske Metaltown.
Undra om mitt festival hunger mättats efter dom festivalerna. Det tvivlar jag på..

Kommentarer
Postat av: Elvira

hahahahahaha du är så jävla starstruck i jake<3

Postat av: lie

Goa bilder och gött att du hade det toppen!



Sv, Ja verkligen!

2011-08-04 @ 10:47:39
URL: http://lievoni.blogg.se/
Postat av: Joss

Härliga bilder!

2011-08-16 @ 10:11:33
URL: http://fins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback