from dusk to dawn

Var ledig i 2 dagar så dom spenderades med Alice. I tisdagskväll drog vi ut för att sitta någonstans ute och chilla. Fick bli i medis. På onsdagen sov vi inte så länge. Var så så jävla sega. Drog och solade och halv-badade en stund. Sen var det dags att dra till sjuan @ sjöfartshotellet. As fin view. Gillar mycket + as goda drinkar. Vi avslutade onsdagskvällen
@ trädgården.


Torsdagen sov vi lääänge. sen satt vi och kolla Jersey Shore resten av dagen. Så ska lediga dagar spenderas!


Men nu ska jag lägga mig. Ska upp 5 imorrn. Och dagen efter det. och dagen efter det. Och dagen efter det..

Kommentarer
Postat av: bex

Sv; ja metallica var sjukt grymt, fick slåss mycket för platsen men det är så värt det :)

Postat av: Jessica

Sv: Ja men absolut! Ska snacka lite mer med min kompis och kolla vad de blir med bussen och allt ner! Som det ser ut nu kan jag nog åka! :)



Hade inte klagat om jag fick lite semester också! Har knappt sett något av somamrn!

2011-07-24 @ 22:09:53
URL: http://jasshole.blogg.se/
Postat av: lie

Sv, ja dom är söta dom små liven.

2011-07-26 @ 19:39:07
URL: http://lievoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback