This is war

Pics by me

Så nu kom bilderna upp lite senare än tänkt. 30 seconds to mars var ritkigt bra, dom conectar så jävla bra med publiken (Tillskillnad från The strokes som kommer 15 min försent, spelar i solbrillor, motljus och en pytte ursäkt för att de kom sent). Man märker att de verkligen bryr sig om sin publik. Galet kul var det och när Jared kom fram till publiken vet jag inte hur de var möjligt men vi flög fram och stog tajtare än packade sillar gör. Men den människan är typ perfektion!

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: What?! Var deras största liten?! Nej, inget mer pizza hut för mig!

Postat av: Joss

Sv: Ja men precis. Tycker jag verkligen du ska :)

2011-09-05 @ 09:45:18
URL: http://fins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback