New blood joins this earth

Har inte nämnt att jag har haffat biljett till Emmaboda festivalen. Går det vägen så har jag en 3:e festival biljett imorrn.

Har även hunnit boka en till tatueringstid. En grym tjej som ska få gadda mig då. Bara haft killar på listan, så på tiden att en tjej får göra det. Alltså nu i juli @ zoi tattoo. Och i juni ska jag göra @ heavenly ink. Finns grymma tatuerare i världen. Kolla bara på dom grymma tatuerarna jag följer på instagram. Någon dag ska jag tatuera mig @ inkslinger!! Dö grymma är dom där. Fernie Andrade och Brian Gonzales tatuerar där. Just sayin..

Nikko Hurtado

Carlos Torres

Brian Gonzales

Fernie Andrade

 


Kommentarer
Postat av: felicia.

Är helt insöad på färgglada tatueringar, så Nikko Hurtado är någon jag ska hämta idéer ifrån!

Postat av: emmy

den sista, på fingrarna längst ner till höger, var awesome..! riktigt coolt. blir så jävla sugen på en tatuering..!

2012-05-18 @ 15:27:39
URL: http://queenobscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback