When I was young I was invincible, I found myself not thinking twice, I never thought about no future, It's just a roll of the dice

Känns som det här året kommer bli grymt. Vet redan vad jag ska göra 26-30 juni. Fan mer än
5 månader dit. Jag har alltså haffat en Peace & Love biljett. Dom har inte släppt så många
artister än. Men jag kommer ha med mig my partner in crime Alice. Vi kan ha roligt tillsammans
vart som helst, när som helst. Allt som behövs alltså.
Bilder från Peace & Love i somras. Alice är babyn i mitten ;)

But the day may come when you got something to lose
And just when you think you're done paying dues
You say to yourself "Dear, God What have I Done?"
And hope its not too late cause tomorrow may never come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback