Come home

Jag lever! Igår var det grymt. Regnade hela dagen och på kvällen skulle jag till Summerburst. Men när vi anlänt så spricker himlen upp och solen sken. Lycka! Lycka också när Sebastian ingrosso och Axwell berättade att SHM kommer HEM!! Dom kommer spela på den nya feta friends arena och jag kommer Ofc vara där. För fan vad jag har väntat på den här dagen!

Men så jäkla mycket tur måste otur också komma. När jag Precis sommar började jag få så jävla ont i magen. Låg där och svor över att jag ätit den där kyckling soppan på festivalen. Fick typ ingen sömn, låg och vred mig av smärta istället. Skönt..

Slänger upp en bild på ett plagg jag nitat :D nöjd tjej


Kommentarer
Postat av: Avarquare

åh jag fick också magsmärtor på metaltown, men tror inte det var ngn mat för jag åt typ inget av det som fanns där. ;D weird.

Sv: Det var lite regn men inte så att det störde :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback