........

Sitter på roslagsbanan på väg hem nu. Efter en ca 5-6 tim tattoo session. Kan säga att jag dom sista minuterna typ nådde min smärttröskel. Och då är den ganska hög. Blev lite skakig efter men nu när jag smällt i mig godis och mina favoritkakor är jag back on track. Har typ en timma kvar tills jag är hemma. Åkte typ till landet bara för att bli tatuerad av Yngve. Men vad gör man inte för kvalité. Nöjd som fan! Visar bild när det läkt lite bättre. För en bild nu skulle verkligen inte ge den rättvisa. Japp bara ladda om till juli då, då det är dags för nästa tattoo.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sweden rock var ashum!! :D

Jamen jag bor ju bara 1.5 mil ifrån peace and love så det känns ganska givet att gå. Dock så känns det tråkigt när alla band som jag vill se krockar.Såg det på spelschemat som kom ut idag.

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

6 timmars taggning är bra jobbat! Jag körde 5 stycken 6 timmars sittningar - en gång i månaden tills min arm var kvar. Efter det var jag lite mättat om man säger så. Men allt är bortglömt nu och nu funderar jag på nästa stora projekt.

2012-06-14 @ 11:49:09
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Michaela

Åh vill också gadda mig, men det blir inte förrän i augusti

2012-06-18 @ 20:09:36
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback