Trashdoll

Röjjig kväll igår trots regnet. Blev 2 glas vin i början av kvällen, sen höll jag på
somna så körde på bara redbull resten av kvällen, Så blev rätt nyktertkväll ändå.
Vi testade avenyn i början av kvällen, tyckte dock att de sög. Sen drog vi till
White och såg män iklädd ko-dräkter och tigerdräkt osv Dansa loss på dansgolvet.
Det var typ kvällens höjdpunkt. Vad jag skrattade. Det var juckades och ligga
på dansgolvet, hångla upp varandra och Rejva över hela golvet. Såg btw en kille
som såg ut som en ung Opie. Var riktigt likt tyckte jag :P. Opie från Sons of Anarchy.


Nu har jag börjat uppdatera min tumblr mer. Check it out
Trashdoll

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jamen så är det ju, mötley är bäst!! :)

Jag tycker inte årets line-up på peace and love är så vidare värst jag heller. Det blir skrillex,kent,hardcore superstar,hoffmaestro, michael monroe och rise against för mig. Sen får man fördriva tiden med att bara andas in den underbara stämmningen! :D

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Nice inspo. Har du instagram också?

2012-06-05 @ 19:00:50
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Malin

Måste bara säga att din blogg är grym och att du har en kickass-stil! Riktig inspiration!

2012-06-05 @ 19:03:47
URL: http://malinandreasen.blogg.se/
Postat av: 40-50's Pinup-fotograf - Miss Emelie '

sv; Greeeeat snygging :D



Tack btw! :)

2012-06-06 @ 21:08:00
URL: http://emelieyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback