After school

Efter skolan så följde lina med mig till hötorget för jag skulle köpa en klänning på gina som jag spanat in, och så visar det sig att Lina köpt samma några dagar tidigare!,hahah vi som annars aldrig tycker lika vilket vi gjorde nu ju:P, så vi kmr ha likadana klänningar på nyår ,men de gör inget för hon kmr ju vara här isthlm medans jag firar nyår i sundsvall! :D.Egentligen så skulle jag och Erika shoppa klänningarna tsm ,men eftersom jag hittade en rätt bra klänning och jag ville inte att den skulle ta slut så köpte jag den nu,men det finns ju fler saker jag ska köpa till som jag kan göra med Erika, som svart kuvertväska, mönstrade stumpbywor,halsband och armband!:D

image230

Den här klänningen köpte jag!:D sen med min svarta klack skor från Monki,kuvert väska,strumbyxor och smycken så blir det susen, elr vad tror ni? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback