Hemma

Det är sjukt roligt hemma hoss mig man skrattar typ alltid för hemma bor jag,min storebror 20 år, pappa, våran inneboende Silvia 12 år och hennes mamma

Varje dag händer det saker för silvias mamma är så rolig

t ex idag så ville jag, siliva och min bror ha paneton och då sa pappa att om vi betalade 20 kr var så kunde vi få just därför att en sån kostar 80 kr (pappa skulle betala 20 också) men då sa hennes mamma att silvia borde betal 30 kr istället för hon äter så mycket ,hahah det är så kul att hon alltid "knäcker" sin dotter , det roliga med det här är att hon alltid kallar sin dotter  för ko för hon tycker att hon är så tjock hahha (vilket hon inte är :P)   

image105

Det här är paneton !! :D skujt gott !! promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback