Mina fotbollsfavoriter!

Så klart har jag Ronaldinho som en va mina favoriter, därför att han är grymm! så jävla duktig!

image231 


Lionel Messi, vilken grymm spelare, tror lätt han kommer vinna pris som bästa fotbolls spelare som Ronaldinho har fått en gång.

image233 

Och sist Gioavanni do santos, just för att han är grym fast han är så ung och jag ser ljust på deras framtid!.

image235 


Hahah,jag har fotbolls skills,de trodde ni inte va?, men det är tack vare mina brorsor och min käre far!

Och om ni vill veta så hejar jag,pappa pch min bror Migge på Barcelona :D!!! .jag hejar inte på nått lag från svergie för dom håller inte på samma nivå som min kära Barca gör!, men kan säga att jag en gång i tiden hejade på Djurgården,men slutade då Kim källström slutade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback