Onsdag

Idag skulle jag som dagt börja 9.35 men när åkt så blir det fel på singnalerna som låter tågen åka,så tåget måste typ krypa fram så när jag kommer till gullmars så ser jag att jag inte skulle hinna till skolan och eftersom vi bara hade en lektion och risken att jag kanske inte blev insläppt fanns så tyckte jag att det var onödigt att ta den risken så jag åkte hem igen. När jag kom till rågsveds station så var det det helt släckt,det hade tydligen blibit strömavbrott mellan rågsved och bandhagen och det var där för det även blev fel på tåg ljusen. Men när jag kom hem gick jag coh la mig igen ,sov till ca 13.30 sen gick jag upp för arr göra pannkakor så jag åt pannkakor med grädde och drottningsylt och tittade på Oprah. nu ska jag väl börja på min NK läxa, vi ska skriva om en art osv, måste ju få VG på den här för då får jag VG i allt !! hahha synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback