På stan med pillis

ja, idag har jag varit med pillan :D, det vart ingen bio men det var väldigt kul ändå!. Vi gick på stan en stund för vi kunde inte bestämma oss för vilket cafe vi skulle till så till slut blev det donken och där pratade vi länge, skit kul var det att höra om allt skvaller i sundsvall, älskar skvaller :P. Sen  var det några kineser som var skit roliga som satt brevid oss och en av dom  sa typ

- smaklig måltid, eller har ni redan ätit ?
 vi ba vaa? (tänkte vi :P) , han sa nog det för han märkte nog att vi stirrade skit mkt på tjejen som var med dom för jag sa att hon va kines och pillan sa att hon inte var det , så då var vi tvugna att kolla på henne tills hon vände sig om (för hon satt med ryggen emot oss :P) . Ok sen såg vi ju att hon inte var kines ><

Sen frågade samma kines hur gammal jag var och sa att hans kompis chansade på att jag var 17 år , då sa jag att jag var 13 för jag tyckte att det var lite kul :P (är 16 egentligen), kinesen ba : ok och vände sig om :P, hahah det var riktigt roligt. Sen fick jag höra en CHOKERANDE sak som jag verkligen inte kan skriva här, men jag är fortfarande chockad :O.

Efte Donken drog vi till hemköp vi Åhlens där vi va typ i en 30 min för vi inte har nått liv :P, men vi kunde faktisk inte bestämma oss va vi skulle ha, fört tog vi plock godis ,men sen la vi tillbaka det för vi ville inte ha det längre och sen slutade det med att jag köpte nötmix  paket från OLW för 30 jävla spänn ( dock väääldigt good) och en lite bravo juice för det är juicen jag älskar mest :D, pillan köpte choklad pudding och honungs rostade nötter och sen gick hon in i affären igen och köpte läsk :P, hihih, sen skilldes vi åy =/, men vi ses nog snart igen till nyår. Nu ska jag se the taxas chainsaw massacre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback