söndag

Igår så var jag på Misslatino america, och det var sjukt kul, som på miss world fast mycket midre. Det va ca 500-1000 pers som var där, man fick sitta vi bord och äta mat samtidigt som man fick se tjejerna som tävlar. Först kom dom ut med sina traditonella kläder från sitt land, sen var det badkläder,sen disco och sist kvälls klänning. Jag funderar starkt på att anmäla mig nästa år för 1,2,3 vinner ju priser! hahah så det hela var unerhållandet,det enda minuset var att när dom sa att man skulle vänta 15 ,fick man istället vänta i ca 30 min och när dom sa 5min så fick vi vänta i typ 20 min, det var väldigt irriterande. En anna trevlig sak är att dom hade dans uppvisnigar från olika länder i sydamerika, och en dans jag fastnade för är saya,en dans från Bolivia, men det dåliga är att jag tycker mer om hur killarna dansar än tjejerna ,men eftersom jag är tjej så kan jag ju inte dansa och låtsas va kille ,hahahah
dom har även  väldigt söta kläder !! hahah

Här är en dansuppvisning där dom dansar saya




Men nu ska jag fixa vidare på bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback