Tisdag

Idag skulle jag egentligen börja 8 men eftersom vi kunde va hemma och jobba dator på SH lektionen så fick vi börja 9, men eftersom det var matte vi skulle ha då och jag ändå inte får nått gjort den lektionen så stannade jag hemma tills lektionen efter den skulle börja,så jag fick sovmorgon, sköönt. imorrn har vi engelska som första lektion och eftersom vi behöver data där med så kunde vi lika gärna jobba hemma på den lektionen så då får jag sovmorgon där med!! såå härligt.
  Annars så har jag inte gjort nå speciellt. Efter att jag och lina käkat drog vi till hötorget för jag skulle leta efter en affär,men hittade den inte, sen åkte jag hem, var tvungen att skynda mig för jag hade tvätt tid kl 13.00 . Så lite jobbigt har det varit, gå fram och tillbaka flera gånger till och från tvättstugen. Sen spelade jag min lille brorsas Hugo på ps2 :P, sen så fick jag även äta friterad banan med glass för pappa lagade!. Idag är det  jag som ska laga maten och då blir det kyckling sallad mumms!!, men nu ska jag surfa vidare,Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback