Torsdag

Idag hade jag inte så svårt att gå upp vilket förvånade mig lite eftersom jag var uppe till 02.00 och läste Dave pelzers bok - Livets möjligheter. Den är grymt bra och fick mig att gråta 2 ggr igår!. Idag hade jag bara en lektion som jag har varje torsdag vilket betydde att jag redan slutade vi 9.30. Nu sitter jag här och ska skriva in min bokrecention och skicka den till mejlen så lämnar jag in den imorrn. Igår var jag och handlade lite julklappar och jag funderar på att fortsätta idag , får se hur det blir med det men isf åker jag nog in nångån vi 15.00 tiden och sen kan jag hjälpa pappa och stänga hötorget och sen åka med han så det blir ju perffa !! Eftersom det börjas handla så mycket julklappar nu så har jag funderat på att senare lägga in klapp tips, men får se, har ju annars ganska mycket att gör med skolan och så. Nu ska jag spela lite super mario :D! synes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback