Utmanad

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Mimmi http://bubbelsnubbel.blogg.se !

Som utmanad ska du nämna :
5 saker du aldrig gjort,
5 saker du har gjort,
5 saker du ska göra,
utmana sedan 5 personer att göra samma sak.

Saker jag aldrig gjort:
1. slagit sönder en spegel
2. Spytt efter en karusell
3. Tagit droger
4. Varit i Disney land (Erika kom på det )

5. somnat i en bio salong

Saker jag har gjort:
1. Klämt ihjäl en kyckling (var liten)
2. Burit en katt genom att bara hålla i svansen (var liten)
3. Gått från skb till Birsta :D
4. gått ut grundskolan utan ett enda IG
5. Varit vaken mer än 24 timmar

Saker jag ska göra:
1. Fira nyår med Erika!
2. Shoppa ihjäl mig
3. Åka till sundsvall
4. Gifta mig rik
5. Ta körkort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback