Goood morgon!!

Hello , igår var jag och pluggade med mimmi på bibblan ,sedan åkte jag till stan en snabbis tänkte jag( vart 2 timmar :P) . Hittade massa grejjer jag ska köpa idag ex  svart mössa och halsduk och kanske pumps från monki, sen knästrumpor och kanske en ny kuvert väska, och cardigan. Ska gå med silvia på stan idag och köpa så jag får se vad det är jag bestämmer mig för av allt jag vill ha :P. Sen efter stan så ska jag till min faster och hämta en bok jag glömt där och sen ringa efter kattungar för jag vill ha en !! och nu får jag ha en för pappa också:D. Det som är dåligt är att allt med katten kommer gå på ungefär 1000 kr för jag måste köppa massa grejjer till den:D. aja haha det var allt. ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback